Живий альбом від легенд NWOBHM, різноманітні компіляції та переосмислення старих пісень, а також нові студійні альбоми від ветеранів тяжкої сцени – все це побачило світ у листопаді цього року.


Шістнадцятий студійний альбом від канадських трешерів опинився на прилавках магазинів на самому початку місяця. Фанати trash metal в цілому та Annihilatorконкретно з нетерпінням очікували цей альбом, перш за все через значну кількість інтерв’ю від Jeff Waters – гітариста, вокаліста, композитора, поета та «серця» усього колективу, у яких він неодноразово підкреслював значний вплив творчості «класиків» жанру – James Hetfield з Metallica та Dave Mustaine з Megadeth на створення цього альбому. Не зважаючи на такі гучні заяви, ми отримали доволі пристойний, але «типовий» альбом зі своїми перевагами та недоліками, які відчуваються і на інших альбомах канадців.

Відкривають альбом справді доволі цікаві трешові композиції – “Twisted Lobotomy”, ”One To Kill” та ”For The Demented”, які в певній мірі відповідають заявам Jeff. Втім слідом йде доволі простенька, якщо не вважати на лірику, балада “Pieces Of You”. З інших пісень на альбомі хотілося б відмитити “Altering The Alter” – один з найсильніших треків на альбомі як у вокальному, так і у інструментальному плані, та “The Way” – дивний трек зі значним впливом панку, який не сильно вписується в альбом. Відразу після виходу альбому гурт відправився у тур Европою з іншими відомими металістами Testament та Death Angel.


Того ж дня, 3-го листопада, американські панки з AntiFlag випустили свій 30-ти хвилинний альбом American Fall. Як і у випадку з усіма минулими альбомами гурту, основу пісень складають різноманітні соціо-політичні проблеми – такі як війни, (“American Attraction” та ”Digital Blackout”), боротьба за права людей, расизм (“Racists”) та інші. Гурт залишається одним з найбільш активних та актуальних коллективів Сполученних Штатів, наряду з Prophets of Rage, постійно роблячи заяви у своїх піснях та інтерв’ю з приводу політики президента та подій у суспільстві.

Альбом включає в себе 11 треків на будь-який смак фанатів панку. Від поп-панкових “When The Wall Falls” та “Trouble Follows Me” до більш хардкорних “Liar” та “Throw It Away”.


Американські легенди death metal, скандально відомі буквально усіма аспектами своєї творчості – лірикою, обкладинками альбомів та загальною брутальністю музики, випустили свій чотирнадцятий альбом.

Альбоми подібних гуртів доволі важко рецензіонувати через їх сутніть та певну долю одноманітності їх творчості. Однак на цьому альбомі можна чітко побачити спробу колективу додати щось нове у своє звучання, але і не втратити того, що дозволило їм отримати культовий статус. Обкладинка альбому, як і назви більшості пісень, стали дещо «м’якшими», хоч все ще мають типовий для «каннібалів» стиль. Однак сприймати це можна по-різному: “In the Midst of Ruin” та “Firestorm Vengeance” були неоднозначно оцінені фанатами. Втім, альбом залишається хорошою роботою, особливо для поціновувачів жанру.


Португальці з Moonspell випустили свій перший альбом, повністю виконаний на рідній мові. Для цього була причина: 1755 – це рік, коли відбулася одна з найбільших природніх катастроф в історії людства. Епіцентр землетрусу знаходився у Атлантичному океані, але через сильну магнітуду практично повністю знищив столицю Королівства Португалія – Лісабон, та забрав життя більше ніж ста тисяч громадян.

Пісні доволі гармонічно «пливуть» одна за одною, фолкові та оркестрові частини пісень у поєднані з вокалом Fernando Ribeiro дають змогу відчути біль, відчай та жах, які переживали люди у той момент. Закриває альбом кавер на пісню “Lanterna Dos Afogado”, в оригіналі записана бразильскими рокерами з Os Paralamas do Sucesso у 1989 році.


Ще одні трешери у цьому списку – на цей раз з Німеччини. Альбом ‘Thrash AnthemsII є логічним продовженням ‘Thrash Anthems з 2007 року, на якому учасники колективу перезаписали пісні, випущені на перших своїх альбомах. На альбомі 2017 року музиканти сфокусувались на своїх хітах з 1980-х, таких як “The Ritual” з InfernalOverkill та “Confound Games” з ‘Eternal Devastation’. Загалом ідея спрацювала – ці та інші пісні на альбомі отримали нове, енергійне та свіже звучання, не втративши характерних рис оригіналів.

Цікавим є той факт, що Nuclear Blast – лейбл, з яким гурт записав останні три альбоми – відмовився фінансувати цей проект, тому колектив за допомогою фанатів та платформи PledgeMusic обрав пісні та зібрав кошти на перезапис.


Четвертий альбом американських рокерів являє собою захоплююче поєднання всім відомих треків гурту, таких як “ Lithium” та “My Immortal”, перезаписаних за участю оркестру, а також двох абсолютно нових треків – “Hi-Lo”, що був записаний за участю відомої скрипачки Lindsey Stirling, та “Imperfection”. На останню пісню було випущено музичний кліп, і сама пісня доволі сильно відрізняється від інших треків на альбомі завдяки використанню речитативу та очевидного впливу хіп-хопу.

Інші пісні на альбомі є давно відомими фанатам, втім використання симфонічного оркестру дало змогу значно збільшити їх ємоційне забарвлення. Так, один з найвідоміших треків гурту – “Bring Me To Life” – тепер не має реп-складової та чоловічого вокалу і через це звучить трагічніше.


Гурт, заснований Max та Igor Cavalera, випустив свій 4-й альбом та документальний фільм, присвячений його створенню – ‘The Conspiracy Diaries’. Пісні з альбому мають сильну енергетику та явний присмак різних жанрів, з якими вже працювали брати Cavalera – black, death та thrash metal. Багато фанів творчості бразильців вважають цей альбом одним з найкращих після розпаду Soulfly. Детальний огляд альбому від Daily Metal можна знайти за цим посиланням, на сайті Daily Metal.


Ще один альбом-компіляція у цьому списку, знову від німців, але на цей раз у жанрі power metal. На відміну від Destruction, альбом містить у собі 4 нові пісні – “Thrill of Speed”, “Predator”, ”If Looks Could Kill” (кавер на пісню американської рок-групи Heart) та “Area 16”.

Альбом розділено на два диски з метою показати слухачам, як гурт розвивався у музикальному плані за останні десять років. Перший диск містить нові пісні та збірку традиційних та дещо прямолінійних heavy metal пісень гурту – “Sign Of Fear”, “In Metal We Trust” та інші. На другому диску зібрано різноманітні спроби гурти зміститися у сторону power та epic metal, з високим вокалом, глибшою лірикою, різноманіттям музичних інструментів та іншими прийомами, що є традиційними для epic metal. Такі пісні як “Fighting The Darkness” та “One Night In December” – яскраві тому приклади. Якщо Ви хотіли ознайомитись з творчістю цього коллективу, але не знали з чого почати – цей альбом може стати гарним початком.


Після багаторічної перерви та успішного студійного альбому The Book of Souls’ легенди хеві-металу випустили свій новий концертний альбом, що складається з двох дисків та п’ятнадцяти треків, записаних під час однойменного туру на підтримку студійника.

Пісні записані з різних концертних площадок по всьому світу – від Сіднею у Австралії і до Ріо-де-Жанейро у Бразилії. Альбом чудово скомпонований – містить у собі як шість пісень з останнього альбому, так і безліч класичних композицій – “Fear Of The Dark”, “The Trooper” та ін. Одна з найвідоміших пісень колективу – “Number of the Beast” – була записана на найбільшому метал-фестивалі світу Wacken Open Air і чудово передає усю епічність та енергетику таких івентів.


Tarja Turunen, відома більшості слухачів металу перш за все як екс-вокалістка Nightwish, продовжує свою сольну кар’єру з «різдвяним» альбомом. Альбом виконано у «класичному» стилі, тому не варто очікувати композицій у стилі альбомів My Winter Storm або What Lies Beneath.

Альбом містить у собі 12 треків на різдвяну тематику – такі як “We Wish You A Merry Christmas” та “Have Yourself a Merry Little Christmas”, виконані у оркестровому супроводі та приправлені готичним сопрано Tarja. Така комбінація створює цікаву «містичну» атмосферу альбому, яка прийдеться до душі фанатам фінської виконавиці. Є на альбомі і одна нова пісня – “Together”.

На підтримку альбому було випущено також графічну новелу “From Spirits and Ghosts (Novel for a dark Christmas)”, створену у ході співробітництва Tarja та художника Conor Boyle.

Автор статті: Maksym Tesliuk

// Взято з сайту Daily Metal // Всі графічні зображення належать Daily Metal //